Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Νέα 0
Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Προκαλεί η εγκύκλιος  του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, με το υπουργείο να μη χειρίζεται σωστά το θέμα. Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να αντιδικούν οι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο για μια ημέρα αργίας ή μαθημάτων ή σχολικής εορτής, ανάμεσα στις τόσες.

Η εγκύκλιος αναφέρει ότι η 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, αποκαθίσταται ως ημέρα διοργάνωσης εκδηλώσεων, για να τιμηθούν οι προστάτες της Παιδείας και όλης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, ενώ τα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα λειτουργήσουν κανονικά και θα πραγματοποιείται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.

Η εκτέλεση του ωρολογίου προγράμματος συμβολικά υποβαθμίζει το νόημα της σχολικής εορτής των 3 Ιεραρχών. Το ίδιο φυσικά θα ίσχυε εάν γινόταν μαθήματα και σε άλλες εορτές. Ακόμα και η Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, ΔΕΝ έχει μαθήματα εκείνη την ημέρα!

Η αργία των Τριών Ιεραρχών κατοχυρώθηκε με Προεδρικό διάταγμα και υφίσταται εδώ και χρόνια για να τιμώνται οι προστάτες της Παιδείας  και δεν συμφωνούμε  με  δηλώσεις που ταυτίζουν την αργία με την τεμπελιά  και σίγουρα δεν φυγοπονούμε για να αποφύγουμε τις υποχρεώσεις μας.

Με όλες αυτές τις παλινωδίες χάνεται η ουσία και το μέτρο στη συζήτηση για τα εκπαιδευτικά ζητήματα.

Τα προβλήματα της Εκπαίδευσης είναι άλλα, πολύ σημαντικά, όπως το αναμενόμενο Νομοσχέδιο για την Αξιολόγηση, ο τρόπος Διορισμού των Εκπαιδευτικών, η διάταξη που εξισώνει τα πτυχία των Παιδαγωγικών τμημάτων με τα Κολέγια, η μείωση του μαθητικού δυναμικού κ. α.

Πηγή: paidis.com


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.